Klargörelse!

Jag vill bara klargöra en sak. Jag är satiriker. Som Måns Herngren (satiriker, Glenn Killings anm.). Bloggens rykte ligger i att leverera cyniska och bittra inlägg. Utan detta vore den inte vad den är idag.

Tack, Jenny för den positiva listan! Efter att ha stigit upp kvart i fem och åkt raka vägen till ett nytt jobb kände jag mig nog extra sårbar i måndags kväll, som den lantlolla jag är. Stockholm är faktiskt inte så tokigt. Vädret är skiljer sig inte nämnvärt från Skånes och mina kollegor är riktigt trevliga. Om Per bara går till datastället och inte svarar i sin telefon under tiden han är där kan han fungera som ett utmärkt substitut för Erik under veckodagarna.

Synonymen Lojsan kanske behöver lite ljusterapi?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är en grym satiriker - kan knappt vänta på nästa mörka inlägg :-)

Ang. Per på dataställe utan att svara i telefon - självklart! Jag ska meddela honom att han nu kan betrakta sig bigamist månd - torsd. Jag är övertygad om att han inte har några invändningar.

2009-12-09 @ 14:55:30
Postat av: Lojsan

Jag skulle nog behöva lite ljusterapi. Hade det inte varit för att det är min födelsedag till helgen hade jag fortsatt att irritera mig på de flesta människor och enbart skriva negativa saker. Ska anamma lite av din positiva energi Jenny. Kan nog gå...

2009-12-10 @ 08:54:35
Postat av: Lojsan

Klargörelse 2: Efter att ha pratat med x antal dryga Stockholmadvokater häromdagen tog jag ut det på ALLA stockholmare, på avstånd (tycker om att generalisera ibland). Det kommer dock inte vara sista gången detta händer...

2009-12-10 @ 10:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0