Bortkommen

Har ju helt kommit bort mig i bloggandet. Vad har hänt? Stockholm, är svaret på den frågan. Oj, vad det tar på krafterna att vara där. Folk verkar ju generellt sett jobba mycket mer i Stockholm. När jag börjar skruva på mig vid sjusnåret tittar människor på mig som om klockan vore tre. Mycket märkligt.

Annars har det värsta Stockholmshatet lagt sig och jag kör mitt race. Mitt race innebär taxi till flygplatsen var måndagsmorgon och taxi hem var fredagskväll. Det är inte ultimalt, men jag börjar vänja mig. Veckopendlande, tror jag bestämt att det kallas. Hur orkar folk?

Fredagskvällen avslutades med en utspårad julfest, några shots jäger och trashande av en relativt lugn inflyttningsfest. Idag väntar vila och middag. Nästa vecka är det julafton. Var tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0