Hedda, 3 år!

Efter att ha sett sina syskon och sin pappa fylla år var Hedda minst sagt fylld av förväntan att få göra samma sak själv. En positiv sak med Heddas födelsedag var att hon fyllde år på en söndag, så vi slapp stressen att gå upp, sjunga, fixa frukost och få iväg alla. Nu skulle vi bara upp, sjunga, fixa frukost och ge oss av på diverse aktiviteter. Same, same, men lite mer tid. 
 
(null)
(null)
 
Äntligen! En glad liten tjej fick presenter på sängen. Alla barnen i sängen börjar bli tradition på födelsedagar.
 
(null)
 
Allt var kul! Alla presenter var roliga! Framför allt att öppna dem, ett underskattat nöje.
 
(null)
 
Och här är hon - utsmyckad i större delen av morgonens presenter.
 
(null)
 
Frukost för lilla födelsedagsprinsessan!
 
(null)
 
Sedan blev det dans och jag lyckades fånga Hedda på bild innan hon bröt ihop helt och bara ville bli buren. Jag börjar så smått undra vem den här träningen egentligen är till för och om det verkligen är värt de sura slantarna att fortsätta nästa termin..
 
Regnet öste ner, men familjen var utflyktssugna. Till sist åkte vi till Katrinetorps mysiga lilla restaurang. Vi kunde tyvärr inte njuta av den vackra blomträdgården i regnet, men njöt desto mer av maten.
 
(null)
 
Jag åt en vegetarisk variant, som var jättegod! Jag försöker alltid ta vegetariska alternativ när jag inser att det är något jag inte skulle klara av att laga själv hemma.
 
(null)
 
Mormor kom framåt eftermiddagen. Hedda satt på högkant och underhöll hela sällskapet. Alla blickar på henne, precis som hon vill ha det.
 
(null)
 
Present hade mormor också med sig och den var uppskattad! Doktor Hedda, at your service.
 
(null)
 
Glad och nöjd tjej efter en fullspäckad dag, som avslutades med tårta. Min lilla trotsiga 3-åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0