Godnatt

Nu kryper jag till kojs efter att ha följt en sömnig och stökig partiledardebatt med ett halvt öga. Jag borde plocka upp e bok, men mitt senaste tillskott Argonauterna är alldeles för konstig och rörig för att det ska kännas intressant just nu. Så det blir lite slösurfade och förhoppningsvis en god natts sömn istället. 


Sa jag att hela familjen vaknade 7.37 i fredags morse? Varför kan sådant aldrig hända på en lördag? För att undvika liknande katastrofer har jag nu satt dubbla alarm inför morgondagen. Så; godnatt!


Nej, jag vill inte visa upp ”manikyren” jag slängde på mellan matlagning och bad, det var bara ett otroligt skönt sätt att vila huvudet i handen på. Tills den domnade bort. Handen, alltså. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0