Office look

Så var man tillbaka på kontoret. Som om ingenting hänt. Och så är det ju, har jag fått erfara efter ett antal förmiddagsmöten. Ingenting har hänt. Inte som sist jag var mammaledig, då hela organisationen kastats omkull. Just nu känns det bara som återtåget efter en längre julledighet. Men jag antar att det blir andra bullar så snart min - inte lite förvirrade - chef kvicknar till. Till dess tar jag en kaffe och pluggar ikapp vad jag missat på tio knappa månader. Och en dagens, såklart. För gamla tiders skull. 


Jag är van vid att klä på mig snabbt nuförtiden. Det här är vad jag fick tag på i morse; skjorta, By Malene Birger, cashmeretröja, Davida och jeans, Mih Jeans. Och ett par gamla stövlar. Men jag hade lika gärna kunnat linka hit i pyjamas för jag har knappt sett till en kotte här idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0