Gott nytt 2016!

I torsdags firade vi in ett nytt år. Igen! Hur fort har inte 2015 gått? Nu  är det redan nya tag på ett nytt år. Och för en gångs skull led jag inte av någon större nyårsångest på nyårsdagen. Detta kan dock haft med nyårsaftonens något lägre alkoholintag, och det faktum att jag inte skulle upp och göra årsbokslut den andra januari, att göra. Om en dryg vecka ska jag visserligen gå tillbaka till jobbet och vågar knappt säga att jag längtar. Denna längtan lär ju vara snabbt övergående, men just nu ser jag faktiskt fram emot lite intellektuell stimulans och kaffepauser med kollegorna. 

Här följer ett litet bildspel från vår nyårsafton. Victor, lagom trotsig, vägrade såväl middag som tröja och att vara med på kort. Snart en treåring. Härlig ålder, det där. 


Alice protesterar än så länge inte. Finklädd på sin första nyårsafton. 


Hummer och champagne till förrätt. Är det nyår så är det. 


Alice blev väl den bättre av oss på den här bilden.. Men jag ville visa klänningen. Reafynd från Camilla Thulin. Kan jag ha världshistoriens bredaste axlar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0