Rastlös

Jag börjar förstå att det finns en anledning att man ska vara bakis på nyårsdagen. Det finns ju ingenting annat att hitta på! Jag har redan städat hemmet, varit ute på promenad, lagat mat, ätit godis, tittat på TV och läst i min bok. Utan framgång. Fortfarande rastlös. En dag som denna hade jag ju lätt kunnat tänka mig att gå till gymmet eller på en shoppingtur, men allt är ju stängt. Eller är det kanske just därför jag kunnat tänka mig det..?
 
Imorgon ska jag dock tillbaka till allvaret. Efter 11 dagars ledighet ska jag jobba igen. Härligt nog inleds arbetsveckan (som lyckligtvis är kort) med bokslut. Så skönt. Då behöver jag inte bekymra mig för hur jag ska slå ihjäl timmarna på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0