Helg.. igen!

Veckorna avlöser varandra och plötsligt var det helg igen. Ingen större skillnad för min del, men det är ju gött när alla andra är lediga också. Jag vet att det börjar bli tröttsamt att jag skriver om mina lediga, tråkiga dagar, men jag hoppas att de är räknade snart. Förmodligen inte, men förhoppningsvis!

Jag försöker få in så mycket normalitet som möjligt i mitt liv. Igår var jag på AW (ja, vi kallar det för after work trots att det snarare var after nothing för min del) och ikväll vankas inflyttningsfest i Slottsstaden. Mitt deltagande på den festen hänger dock på en lös tråd. Orkar jag sminka mig? Finns det något fint jag kan ha på mig? Vill jag chitchatta med människor jag halvkänner en hel kväll? När alternativet sova framstår så mycket mer lockande är det svårt att motivera sig själv att gå på fest. Jag vet att det låter tråkigt, men jag kommer att gå på fester sedan. Om jag någonsin blir förlöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0