Oscarsgalan

I natt gick så 2019 års Oscarsgala av stapeln. Jag har - min vana trogen - sett inga av de nominerade filmerna, men har faktiskt planer på att se många av dem. Mahershala Ali, som redan briljerar i säsong 3 av True Detective, vann en Oscar för bästa biroll i Green Book, en film jag gärna vill se. Liksom Bohemian Rhapsody (ÄLSKAR Queen! Och Rami Malek, även han Oscarsvinnare från och med i natt), Vice, och The Favourite. För att nämna några. Men detta inlägget ska handla om något helt annat. En färgsprakande (eller ska jag säga rosasprakande) fest på röda mattan. Here we go!
 
 
Kiki Layne gjorde Oscarsdebut i en fantastisk rosa skapelse.
 
 
Gemma Chan i en annan rosa dröm. Signerad Valentino.
 
 
Jennifer Lopez påminde om en discokula. På ett positivt sätt! Hon fyller alltså 50 år i år.
 
 
En annan 50-plussare. En annan magnifik rosa klänning. Julia Roberts i Elie Saab.
 
 
Rosa prinsessbakelse nummer 4. Kacey Musgraves bär upp den med bravur.
 
 
Och slutligen - Academy Award Winner - Lady Gaga. Varken rosa eller prinsessigt, men en värdig vinnare på röda mattan. Och av sin statyett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0