Vilken vecka!

Förra veckan var helt galen och jag lider fortfarande av sviterna av den. Måndagen inleddes med en heldag i Växjö, följt av bokslut i dagarna tre. Innan bokslutet ens var färdigt kastade vi oss i en taxi för att åka till ledardagar i Stockholm. Det var fullspäckat schema i två dagar och efter en sen lunch och en tidig AW sladdade jag inte hem först sent på fredagskvällen. I lördags var det - förutom sedvanliga aktiviteter - dags för Alices och Ottos gemensamma kalas. Efter detta var jag SLUT. Den här veckan har börjat svagt; jag känner mig trött och hängig och har inte riktigt fått något gjort. Imorgon hoppas jag på andra bullar då jag har mötesbonanza OCH Alices efterlängtade 4-årsdag på agendan. Till helgen stundar bröllopsdag och 38-årsfirande. Tjolahopp!

(null)

Alice fick en omåttligt populär gitarr på sitt kalas. Och en fin blomklänning. 

(null)

Otto var omåttligt glad över att äta tårta och få busa ohämmat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0