Bra fredagskväll

Trots tre förkylda barn och begynnande känningar i halsen för egen del blev det en riktigt bra fredagskväll. Pizza bianco och rödvin. Blåbärspaj och vaniljglass. Och sista avsnittet av värdelösa The Innocents på det. Nu ska jag nog sova gott. Om jag fångade matkalaset - eller någon del av dagen - på bild? Icke.

(null)
(null)

Dagens bildskörd i mobilen. Otto äter sina nya strumpor och jag poserar framför spegeln. Egentligen tog jag bilden i syfte att fokusera på mina olikformade ansiktshalvor och olika stora ögon, som jag först nu - vid hela 35 års ålder - har upptäckt, men vill inte uppmärksamma någon annan alltför mycket på "problemet". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0