Krasslig

Helgen som har gått har i vanlig ordning gått alldeles för snabbt, men även bjudit på några mindre trevliga moment, såsom sjukdomstillstånd. Både jag och Erik har känt oss helt av banan; febervarma och allmänt krassliga. Eriks symtom försvann lika fort som någon nämnde ordet "innebandy", medan mina fortfarande sitter i. Det känns som om jag har en svagt molande huvudvärk mitt i en grötsmet i huvudet, som gör det så svårt att tänka. Svårare än vanligt, faktiskt.

 

Med detta i bagaget kändes det extra lägligt att piffa till sig lite extra på en måndag, så igår drog jag fram min nya 80-talskavaj från Lindex. Bry er inte om de mörka ringarna under ögonen eller den bistra uppsynen.

 
 
Nytt jobb, ny hiss. Inte desto mindre lämpad för hiss-selfies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0