Ring ring

För ett par veckor sedan tog jag itu med en otroligt tråkig sak, som jag skjutit upp vecka efter vecka, månad efter månad. Och så vidare. Förra sommaren tappade jag en diamant på min förlovningsring på Ystad djurpark. Om ni tror att det är svårt att hitta en nål i en höstack ska vi inte ens tala om hur det är att leta efter en 0,11 karat stor diamant på Ystad djurpark. Höstacken är åtminstone en begränsad yta. 

Efter att - av oklar anledning - ha förhalat reparationen i något år gjorde jag nu äntligen slag i saken. Och nöjde mig inte bara med reparationen, utan passade även på att rodinera och gravera ringarna. Och se så bra det blev till slut ändå! Nu ska jag hålla hårt i dessa. Och skicka dem på regelbundna uppfräschningar. 

(null)

Blinget tillsammans med mysig mohair från Acne. Höstens bästa köp! Tröjan alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0